Dubtes i més dubtes...
Hola,
Tinc un parell de dubtes i no sé què fer al respecte la veritat... en primer lloc, fa temps que estic amb un noi i se'ns ha xafat el preservatiu, m'he pres la píldora del dia de després per si a cas però encara i així em fa molta por que hi hagi possibilitat d'embaràs... i el problema està en que ens ha passat ja dos cops i no sé si som nosaltres els que fem alguna cosa malament perquè no pot ser que se'ns trenqui dos cops seguits... És que ara mateix em veig molt insegura en fer-ho ja que em fa por que torni a passar.
Mariona Busto

Hola dubte...!
Si vas prendre l'anticoncepció d'emergència dins les 48 hores després de la conducta de risc, les probabilitats que hagi fet el seu efecte correctament són majors, però com saps tots els mètodes poden fallar. Per tant, si passats 21 dies des que et vas prendre la pastilla de l'endemà, la regla no et ve, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Pel que fa a l'ús del preservatiu, és important que en primer lloc mireu que no estigui caducat, que vigileu on guardeu els preservatius i que aneu molt amb compte a l'hora d'obrir-lo i col·locar-lo per no fer-lo malbé amb les dents o les ungles. Mireu també de deixar el dipòsit pel semen lliure i que la talla sigui l'adequada al penis del noi. D'aquesta manera minimitzareu el risc que el preservatiu es trenqui.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat