MASTURBACIÓ I FEL·LACIÓ
Hola, Ja torno a ser aquí!
Primer de tot, moltes gràcies per la vostra ajuda.
Com es masturben les noies? I els nois? És que m'agradaria saber-ho per quan tingui parella, poder-li fer.
En segon lloc, em faig autofel·lacions sense preservatiu i m'agradaria quins riscos puc patir.
Moltes gràcies,
Adai
Mariona Busto

Hola Adai Benalmar Aqua-Ungerró!
Els nois es masturben estimulant els seus genitals (i la resta del cos) normalment amb un moviment de vaivé que va augmentant en intensitat i ritme. Les noies es masturben estimulant els seus genitals (i la resta del cos) especialment la zona del clítoris i els seus voltants. Quan tinguis parella, la nostra recomanació, és que li preguntis com li agrada que li facin, així segur que tot surt molt millor!
Pel que fa a la teva segona pregunta, has de vigilar no fer-te mal i si tens alguna infecció, no fer-ho ja que podries contagiar-la a la boca. Per exemple, si tens fongs a la zona genital i te'ls poses a la boca, els fongs podrien sortir-te en aquesta zona també.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat