Colònies fotografiques!
Hola soc l'Oxana,
Haviam jo aquesta setmana he anat de colonies fotografiques, jo ara estic estudiant fotografia a iefc.
Resulta que una de les monis que tenia a les colonies ja la coneixia perque havia fet un curs de fotografia amb ella i havia sigut la meva moni, el cas esque no se perque pero me pillat una mica d'ella la trobo molt guapa, m'encata la seva veu, els seus ulls i sobretot quant parlavam, Ella te 29 anys i jo 16.
No se que em passa que sempre sento coses per noies molt mes grans que jo.
La primera nit vaig somiar que la meva moni i una altrte moni es liaven i feien sexe.
No paro de mirar el seu facebook i mirar les sves fotos.
Tot aixo es normal? esque estic una mica preocupada ( aixo m'ha passat mes d'un cop amb mes noies)
Gracies i un peto.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Com saps, sentir dubtes per la nostra orientació sexual és força habitual a l'adolescència. Començar a sentir coses per una noia, pot fer-te dubtar sobre si realment són sentiments d'atracció/enamorament o és admiració... en aquest cas, que es tracta d'una monitora teva, on a més hi ha una diferència d'edat considerable, sol confondre's l'admiració per quelcom més.
Pensa també que somiar amb les persones que ens agraden, és habitual i completament normal!
Dóna't temps per anar descobrint de qui t'enamores. Intenta no angoixar-te i deixar que les circumstàncies que vagis vivint t'ajudin a descobrir-ho. Si finalment, descobreixes que t'agraden les noies, no hi ha cap problema!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per tornar-nos a escriure!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat