hippie con problemas lalalalala (aixi em trobo) Pastilles
Bones!
Soc una noia de 16 anys. Tinc un nòvio de 18, que en breus en farà 19. Portem casi 7 mesos junts i en fa 6 que mantenim relacions sexuals, condó always. Una vegada fa molt de temps vam tenir un problema amb el condó i jo em vaig prendre la pastilla de l'endemà als 10 minuts. La regla em va venir amb normalitat i bla bla bla.... No té relevància en la consulta, crec jo, pero mai s'està de més...
El cas és que al principi d'aquest mes vaig començar a prendre'm pastilles anticonceptives, el pack de 21 dies pastilles vermelles i 7 pastilles blanques. Avui he acabat les vermelles. Els meus pares no en saben res, hi tinc mala relació, però vaig anar al metge em va fer la recepta i tot. Ni el meu nòvio ni jo tenim malalties ni infeccions de transmissió sexual, ho vam comprovar
Al gra: Aquest mes hem tingut relacions sexuals vàries vegades, totes sense condó. El dia 3 de juliol vaig començar a prendre les pastilles, el primer dia de regla. El dia 16, quan vaig tornar de colònies, vam tenir relacions sexuals, i des d'aquest dia n'hem tingut forces vegades més, totes sense condó. Mai he deixat que es corri a dins, i si el semen ha entrat ha sigut només en el moment de treure el penis o que ha regalimat al sortir de l'anus després de fer sexe anal.
La meva pregunta és: hi ha molt de risc en fer això? Sent el primer mes que prenc pastilles...
Tinc por, perquè em van molt mal els pits des de fa 2 dies. És degut a l'excés d'hormones? he llegit que és un dels primers símptomes de l'embaràs.
i última pregunta: en el sexe anal, puc deixar que es corri a dins ( si ho fem sense condó) o hi ha molt risc d'embaràs?
Perdó per escriure la bíblia ;) i gràcies
Mariona Busto

Hola La chika del maíz!
Normalment es recomana que durant el primer mes s'utilitzi doble mètode (pastilles i preservatiu), ja que l'efecte de les hormones no pot assegurar-se... però és important que facis el que el teu ginecòleg t'ha recomanat, ja que ell sap quina anticoncepció t'ha receptat i el funcionament d'aquesta.
Les pastilles anticonceptives tenen una eficàcia d'un 99%, si es prenen correctament.
Si vas començar a prendre les pastilles el dia 3 de juliol, ara estàs a la setmana de descans (pastilles blanques) i per tant durant aquests dies hi ha d'haver el sagnat. Si no es produís durant els 7 dies, fes-te una prova d'embaràs o vés a consultar-ho amb el teu metge.
Amb el sexe anal no hi ha risc d'embaràs, però cal vigilar que el semen no entri dins la vagina. De totes maneres, si estàs amb anticoncepció hormonal, no passaria res.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat