S. Retard de la regla
Hola, tinc un problema, fa cuatre dies que m'hauria d'haver baixat la regla i no m'ha vingut. El cas es que he tingut sexe amb la meva parella pero sempre amb condó. El problema es que de vegades quan acabem ens quedem al llit i al cap de l'estona algun cop al principi me l'ha ficat sense condo pero nomes un moment y ja despres se l'ha posat un altre cop, no se si m'explico. Es posible que part del semen del primer cop se li hagi quedat al penis i al cap de l'estona al ficar-me-la sense condo un moment m'hagi pogut quedar embarassada?
Gracies!!
Mariona Busto

Hola RubiaFotógrafa!
Si hi ha penetració després de l'ejaculació, pot ser que encara hi hagi semen i per tant el risc d'un embaràs no desitjat i del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS) existeix. Per tant, si fa 4 dies que no et ve la regla, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Esperem que sigui un simple retard sense importància. Per pròximes vegades recordeu fer servir preservatiu sempre des del començament i fins a acabar la relació sexual. D'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable, estalviant-vos molts mals de cap.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat