Ric en la primera vegada
Hola. Fa 3 dies que vaig tenir relacions sexuals per primera vegada tant jo com la meva novia. El cas es que jo no podia introduir el meu organ sexual, porque no trobava el forat de la vagina, llavors no en vaig posar el preservatiu i vaig fer força pero intentar introduirlo. Ho,vaig fer i va entrar, pero quin Ho vaig treure, en vaig adonar de que estava ple de un liquid que crec que es el liquid preseminal. En vaig asustar mola i en vaig posar el preservatiu
Ara ella i jo tenim molt por per haver introduit el meu penis amb aquest liquid Sense protección.
Gracies per llegir.
Mariona Busto

Hola Cronos20!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs no desitjat i de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). És evident que les probabilitats d'embaràs no són les mateixes que si haguessis ejaculat completament a dins la vagina, però no podem dir que no existeix risc. Per tant, estigueu atents al dia en el qual li ha de venir la regla, si no li ve, feu una prova d'embaràs per descartar aquesta opció.
Per pròximes vegades recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual, d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable, estalviant-vos molts mals de cap.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat