orgasme + 30min
Hola adolescents!!
Tinc dues preguntes que m'agradaria fer:
- Ja fa anys que em masturbo i l'estimulació del clítoris m'encanta però no se si arribo a l'orgasme. La meva intensitat de plaer va pujant fins que arriba un moment que he de parar (com si ja arribes al tope), llavors sento els batecs del cor allà. Això seria un orgasme? Perquè tampoc crido.
- L'altra pregunta és: si masturbes a un noi i es corre després pots tenir sexe? Es que m'han dit que un noi triga 30min a recuperar l'erecció i llavors tinc por de fer-li al meu nòvio per després no tenir penetració.
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola snow7!
- Si has tingut un orgasme o no, només ho pots saber tu, ja que es tracta d'una sensació subjectiva de molt plaer. Pots sentir unes petites contraccions a la zona vaginal que resulten molt plaents. Pensa que no totes les persones quan arriben a l'orgasme criden, el plaer pot expressar-se de moltes maneres diferents.
- Quan els nois ejaculen necessiten un temps (temps refractari) per poder tornar a tenir una erecció. Aquest temps varia en funció de diversos factors, per exemple, l'edat, el número de relacions sexuals que s'han tingut... però en nois joves, aquest període de temps sol ser curt.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat