Vull tenir sexe però no puc
Hola. Sóc un noi i la veritat que m'agradaria fer sexe amb una noia. No ho he dit a ningú perquè no vull que les noies es pensen que busco aixo. Si ho busco però per tenir sexe i, per ser sincer, estic obsesionat per fer-ho.
Sé que abans tinc que protegir per les malalties sexuals i per no quedar embarassada l'altre persona, però m'encantaria saber com ho puc fer? En el sentit de trobar una noia que ho vulgui fer amb mi.
Estaria agraït si em podessiu ajudar.
Moltes gràcies
Cristina Albó

Hola enricpuigde99,
En primer lloc, disculpa que hàgim tardat tant en respondre, no sabem què ha passat però acabem de trobar unes quantes consultes sense respondre. Aquí va la teva resposta:
No
podem dir-te com trobar una noia que vulgui tenir relacions sexuals amb
tu. Potser el primer que podries fer és relaxar-te amb el tema. Pensa
que no depèn només de tu, has de conèixer a una altra persona,
i que aquesta persona també vulgui tenir relacions sexuals amb tu, i
això no sempre és fàcil. Has de tenir paciència i el dia, tard o d'hora
arribarà.
Mentre no arriba el que pots fer és conèixer.te
a tu més, la masturbació és una bona forma de conèixer com funciona el
nostre cos, així en el moment que estiguis amb una altra persona podràs
explicar-li què t'agrada i com. A la teva consulta no ens parles del
porno, però si en consumeixes, tingues en compte que és ficció, que no
són documentals i que el sexe real és moooolt diferent!
Una abraçada i de nou, disculpes!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat