M'agrada?
Hola!
Des de que ha començat l'estiu i s'ha acabat l'insti trobo molt a faltar al meu millor amic. Penso amb ell i em veig més guapo que mai, veig fotos i em ve un somriure i fins i tot he somiat moltes vegades que em lio amb ell.
A la meva millor amiga li agrada desde fa moltissim, tinc por de que m'agradi i q ens barallem x ell perquè no tinc del tot clar q només el veig com un amic.
M'agrada o només és alguna altre cosa?
Mariona Busto

Hola anonimaa!
Que el trobis a faltar és completament normal!
Pensa que només tu podràs acabar sabent si realment t'agrada o si estàs confonent els teus sentiments d'amistat per alguna cosa més. Si tens dubtes, dóna't temps per anar-ho descobrint. De moment no cal que ho comentis amb la teva amiga, perquè generaràs més confusió encara. Un cop ho vegis tot més clar, hauràs de veure de quina manera gestionar-ho amb la teva millor amiga i també amb ell. No serà fàcil, i hauràs de decidir què vols fer, però moltes vegades no podem controlar allò que sentim!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat