Noviooo pofii
Holaa!! Tinc novio desde fa un més exacte desde avui i ell ja m' ha preguntat que si sóc verge, hem quedat a casa seva pero no ha passat rés, ningun dels dos s' ha insinuat més del compte pero es com que ho ha donat a entendre... Jo mai m' he fet rés ni he fet rés, i no se si provar-ho per no arribar-hi de cop pero tinc molta por apart no se cuan hauria de perdre-la ja que a mi m' agrada i tinc confiança per fer-ho pero crec que en un mes és massa arriscat encara que vulgui...necessito consell estic molt perduda, espero haver-me explicat bé un petó i una abraçada forta
Mariona Busto

Hola Jeorginaaaajulymendes01holi!
Si tens dubtes i pors, val més que encara no facis el pas. No hi ha pressa! El teu nòvio ha de respectar el teu ritme i és molt important que tu també te'l respectis.
La nostra recomanació és que en pugueu parlar, que no vulgueu córrer tant. Si encara no coneixeu els vostres cossos, jugueu molt abans, experimenteu des de la curiositat i de mica en mica la vostra confiança anirà augmentant i aniràs tenint més clar si vols o no fer un pas més.
Dóna't temps per sentir-te preparada i per veure-ho clar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat