Tinc uns quants dubtes per resoldre
Hola!
Sóc una nena de gairebé 13 anys, el cas és que ja fa uns 2 anys que tinc flux i encara no m'ha vingut la regla...
L'altre dia el flux era d'un color més fosc un marró terrós, vaig esperar i el vaig tenir durant 2 dies...
Sempre he tingut molt flux i he utilitzat salvaslips desde fa menys d'1 any...
Què era aquest flux estrany? Significa alguna cosa??? Quan em vindrà la regla més o menys? Algun Consell?
Gràcies!!! Agraeixo la vostra ajuda!!!
Mariona Busto

Hola 🌄!
Que la quantitat de flux vaginal augmenti a la pubertat i a l'adolescència és completament normal. El teu cos va preparant-se per poder reproduir-se.
Segurament tot plegat és símptoma que aviat et vindrà la primera menstruació, però pot trigar encara una mica. Com saps no podem preveure quan serà la primera vegada. El que pots fer és consultar-ho amb el teu metge a la pròxima revisió, explica-li el que t'ha passat i ell podrà orientar-te una mica en funció del teu grau de desenvolupament.
Per últim, si veus que aquest flux marronós segueix sortint durant molts dies més, però la regla no et ve, sempre recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat