No arribem a la vegada
Fa un temps que mantenim relacions sexuals el meu novio i jo al principi el que feiem es que primer arribava jo i despres ell el problema es que ara no se perque pero ni arribo i el deixo acabar an ell i tampoc trobem la manera d'arribar els dos a l'hora. Hem probat diferents maneres amb penetracio, sense, amb lubricants de gustos, de calor i fred, diferents postures pero no encara no hem trobat la manera per arribar a l'hora. Algun consell? I gracies per tot adolescents.cat sou un gran equip!!!!
Mariona Busto

Hola!
Doncs ens sap greu dir-te que és força complicat això d'arribar al mateix temps tots dos a l'orgasme! És un mite que les pel·lícules no fan més que repetir...
La resposta sexual femenina i la masculina segueixen ritmes una mica diferents, i per tant, el més habitual és que s'arribi a l'orgasme en moments diferents! El que podeu fer és recuperar el que ja estàveu fent, és a dir, jugar i deixar que de mica en mica els cossos vagin responent a l'excitació. Deixeu que l'orgasme sigui la conseqüència i no l'objectiu únic!
Recordeu que si esteu practicant la penetració, l'estimulació directa o indirecta del clítoris pot ajudar molt a sentir més plaer ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat