Punt G
Hola, sóc una noia i tinc parella, he pensat de donar-li plaer utilitzant el punt G, el que passa es que no sé com fer-ho, no en tinc ni idea, ell tampoc. AJUDA SIUSPLAAAU!
Mariona Busto

Hola Saramambiche!
El punt de Gräfenberg (punt G), el van denominar així després que el doctor alemany Dr. Ernst Gräfenberg el descrivís l'any 1950. De punt G, només en tenim un, i és un teixit esponjós que envolta la uretra, situat entre uns 3 i 5 cm dins de la vagina, i que es pot percebre a través de la paret anterior o superior de la vagina. És una zona molt sensible! El punt G, requereix estimulació directa, amb els dits, el penis o amb una joguina sexual dissenyada expressament per estimular aquesta zona. A la imatge pots veure on està situat i com s'estimula amb els dits:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat