No m'hen puc ovlidar
Estic pillada pero un noi de la meva edad que juga al meu club, a el li agrada una nena del meu equip pero ella no sent res per ell.
Tots m'han dit d'ovlidar-me d'ell, pero per mes que vui, no puc perque ell tambe m'ha ilusionat molt en tant temps que portem parlant.
Que faig? Jo se que no m'hauria d'aver pillat per ell, pero es que crec que fins i tot, me acabat enamorant. Tampoco vuir oblidar-me d'ell.
No se que fer, algun consell???
Mersii
Mariona Busto

Hola jobb!
Sabem segur que ell no vol res amb tu? Ell sap que estàs enamorada d'ell?
Pensa que és molt complicat controlar els nostres sentiments, i no és tan fàcil oblidar allò que sentim per algú. Si veus sovint a aquest noi, ja que juga al mateix club, això ho complica una mica, ja que intentar oblidar i tenir-lo present ho dificulta bastant!
Si tens clar que entre vosaltres no hi ha possibilitat que passi res més, pren una mica de distància per no patir. Distreu-te, passa-t'ho bé, fes coses que t'aportin benestar i veuràs com de mica en mica els teus sentiments van refredant-se.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat