El meu especte físic.
Hola! Bona tarda.
Tinc 14 anys i no puc més. Vaig tenir bulímia fa com 6 mesos, lo pitjor es que hem sentia be quan vomitava. Encara, quan menjo tinc uns remordiments que hem fan sentir gorda, enorme, obesa.
No m'agrada sentir-me aixi i he deixat de menjar fa unes tres semanes. Nomès menjo quan la meva mara hi es present, evito menjar tot lo que puc. No m'agradaria tornar a tenir bulimia, pero vull aprimar i menjant be no veig resultats, nomès veig aquesta manera. Faig malament?
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir, quan algú passa per problemes amb el menjar acostuma a trobar-se molt malament i a patir molt a nivell psicològic, per això em sap greu, però sí, estàs fent malament! Per fer-ho bé i poder sortir d'aquesta situació que et fa tant de mal, és imprescindible que parlis amb la teva mare i li expliquis tot el que t'està passant! Com més li amaguis a la teva mare i més coses facis per intentar aprimar pitjor et trobaràs! Així que tot i que sigui difícil explicar-li, t'envio molts ànims per a que donis el pas i li diguis, és la única manera de evitar tornar a patir bulímia com vas tenir fa 6 mesos. La única manera de trobar-se bé és parlar amb la mare, ja veurà com encara que al principi es posi trista o s'enfadi, després ho entendrà i farà tot el possible per ajudar-e. Ànims i explica-li, és molt important! Un petó molt gran!