Me enamorat de la meva millor amiga
Hola, tinc 15 anys i soc de Girona. Ja fa temps (14 anys) que conec a una noia i per mi és la meva mmilor amiga, cada cop em vaig fennt mes gran i cda vegada sento algo mes especial per aquesta persona. Jo li vull explicar pero a la vegada tinc por d que em refusi i perdi aquesta gran i duradera amistat. Crec que estic enamorat. Que em recomaneu?
Gràcies
Mariona Busto

Hola Gironès!
Sempre que decidim expressar allò que sentim per algú, correm el risc que els nostres sentiments no siguin correspostos, i que això pugui afectar a la relació d'amistat que teniu. Però a vegades val la pena assumir aquest risc!
Tu la coneixes molt bé, creus que entre vosaltres hi ha alguna possibilitat? Heu parlat mai sobre els vostres sentiments? T'ha parlat de si li agrada algú?
El que pots fer és donar-te una mica més de temps, i valorar si llançant-li alguna indirecta, per exemple, veus algun senyal que entre vosaltres hi podria haver alguna cosa més que amistat.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat