orgasmes
Hola!!
ho he fet per segon cop amb el meu novio, la veritat es que va ser molt millor que el primer cop, em va fer un altre cip una mica de mal pero despres ja no em feia gens de al, vam intentar posar-me jo a dalt pero nose per quina rao no ho vam aconseguir perque no entrava o no trobavem el furat, hi ha alguna posicio especial per posar-se a dalt?
una altra cosa es que mentresho feiem no vaig arribar al orgasme o almenys aixo crec, l'orgasme de la masturbació es el mateix que el de la relacio sexual?
i per acabar, em sembla que tampoc es va corre igual que el primer cop, es normal que no es corri?? potser necessitem mes experiencia??
moltes gracies :)
Mariona Busto

Hola anonima!
Ja veureu com de mica en mica i amb la pràctica la cosa va millorant!
Pensa que si només ho heu fet un parell de vegades, encara us queda molt per aprendre. Si us aneu comunicant, anireu sabent a poc a poc com us va agradant més.
Si tu vols posar-te a sobre, agafa tu el seu penis i guia'l fins a l'entrada de la teva vagina, veuràs que així és més fàcil i tu podràs anar controlant el grau de profunditat de la penetració. Paciència i de mica en mica!
La sensació plaent de l'orgasme és la mateixa, ja sigui amb masturbació que amb penetració. Pensa que és normal no arribar els primers cops! Recorda que estimulant el clítoris al mateix temps que practiqueu la penetració t'ajudarà a aconseguir-ho!
Per últim, no oblideu fer servir preservatiu des del començament i fins al final ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat