LA REGLA / LA MASTURBACIÓ
Hola, primer dir-vos que gràcies a vosaltres he pogut conèixer millor el meu cos, saber la meva sexualitat....
LA REGLA: hem va venir per primer cop fa 2 mesos i encara no m'ha tornat a baixar és normal?
LA MASTURBACIÓ: Quan hem masturbo no crido..., vodrà dir que quant tingui relacions sexuals amb algú no cridaré tampoc?
He escoltat a noies dir que són multiorgasmiques, i jo quant acabo de tenir un orgasme, he de parar a causa de que noto una molèstia, és normal?
Les noies multiorgasmiques no noten aquesta molèstia? O quant ets penetrada no notes la molèstia?
Miro "porno lesbico", vol dir que sóc lesbiana?
Sispli no tingueu en compte les faltes d'ortografia<3
Sou GENIALS!!!
Us admiro!!!
Mariona Busto

Hola ❤❤❤Anòniimaa❤❤❤!
Anem per parts:
- Tenir certes irregularitats els primers anys de la regla és força habitual, per tant tranquil·la. Si la primera regla et va venir fa 2 mesos, vol dir que tot just estàs al començament i per tant, hem d'esperar uns quants mesos per anar veient si es va regulant de mica en mica. Si no, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
- L'expressió del plaer o quan s'arriba a l'orgasme, pot fer-se de moltes maneres i no sempre és a través dels crits o gemecs. Pensar que més crits és sinònim de més plaer, és un error, moltes vegades influenciat pel que es veu a les pel·lícules pornogràfiques. Per tant, que no cridis quan et masturbes és completament normal, i quan tinguis relacions sexuals ja veuràs de quina manera et surt expressar el plaer que estàs sentint!
- Hi ha moltes noies que després d'arribar a l'orgasme senten certa molèstia a la zona i no els agrada que les segueixin estimulant. En canvi, a altres, si les segueixes estimulant, poden tenir més d'un orgasme.
- Mirar porno lèsbic no significa que siguis lesbiana. L'orientació sexual ve definida per de qui ens enamorem, no només pel que ens excita o per qui ens excita.
Esperem haver respost els teus dubtes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat