Masturbació i amor
Hola, com saber que estàs enamorat?
Com saber si estàs adicte a la masturbació? perquè jo em masturbo 4 o 5 cops al dia i no sé com parar-ho. M'excito molt fàcilment... Sobretot quan la po**a se m'empina
Cristina Albó

Hola Adai Benalmar Aqua-Ungerró,
Pel que fa a la primera pregunta: cada persona pot viure l'enamorament de formes diferents, però en general el que acostuma a passar és que:
• Sentim pessigolles/papallones a la panxa (com si fossin nervis)
• Pensem molt en l'altra persona i estem pendents del que fa o deixa de fer
• Tenim moltes ganes de veure i d'estar amb l'altra persona
Però el que és comú en tothom és que saps quan estàs enamorada perquè ho sents així ;)
Pel que fa a la segona pregunta: una persona addicta al sexe, no gaudeix del sexe, és un trastorn que afecta el dia a dia de qui ho pateix. En general una persona addicta al sexe seria aquella persona que deixa de fer coses del seu dia a dia per a masturbar-se o per a tenir relacions sexuals. El mecanisme és com el de qualsevol altra addicció.
És normal que sentis desig i tinguis ganes d'experimentar amb el teu cos, la masturbació és la forma que tenim de conèixer com funciona el nostre plaer, intenta gaudir i conèixer com funciona el teu cos.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat