i ...si no m'entra?
Ja fa un temps que estic amb un noi mig de liu mig sortint.. La cosa és que jo soc verge i tinc poca experiencia sexual però amb ell tot és com molt facil i flueix. Bé, tot flueix fins el moment en que em vol penetrar jajaaja
No m'entra ni de conya... crec que la té molt gran o no sé però és que ja ho hem intentat dos cops i res. Jo per una banda dubto de si potser és qe realment no vull o de que no estic preparada o no sé.. però em faig unes olles impresionants... per altra banda em sento impotent perqe no puc ...pero no vull que això es converteixi en un problema entre nosaltres perquè tot va superbé .. A ver ell es salvadoreño i no em surt quina es la mitjana del membre allà per molt que busqui i esqe jo diria que la te molt gran pero no ho puc saber perque no he estat amb gaires més...ALGUN CONSELL PLIISS?? PERQ ENTRI O PER SABER AIXÓ?
Mariona Busto

Hola unacireretaqualsevol!
Que no entri pot ser degut a diversos motius. Un d'ells pot ser pels mateixos nervis de la primera vegada que poden fer que estiguis tensa i per tant la musculatura vaginal també es tensi dificultat o impedint la penetració. Pensa que la vagina és força elàstica (hi pot arribar a passar un bebè en el moment del part), per tant sol adaptar-se a la mida (diàmetre) del penis del noi.
Només ho heu intentat un parell de vegades, per tant, tranquils, intenteu que això no es converteixi en una obsessió. Aneu més a poc a poc i no directament a la penetració. Vigileu que la zona estigui ben lubricada, ja que facilitarà les coses molt. Intenteu primer introduir un dit, després dos, i sense que faci mal ni s'hagi de forçar.
Si tot i així, veieu que no hi ha manera, demana hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui indicar-te si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat