Complexe de pits, AJUDA!
Siusplau, se que teniu moltes consultes i no podeu contestar a totes però siusplau, em sentu molt acomplexada. Tinc 14 anys.
El problema és que tinc els pits caiguts i amb estríes. Qui vol una parella amb els pits "flàcids" o com es digui... Jo m'he aprimat més de 10 kg i crec que es el motiu per el qual els meus pits estàn així. Jo no hem vull operar!
Amb 14 anys d'edat els meus pits poden cambiar?, es a dir que es tornin més macos i esbelts? Hem pots dir algun excersisi per als pits, perquè pugin i no estiguin tant "fofos"?
Moltísimeeees gràcies, de veritat. Ajudeu molt <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Les consultes les responem totes, però en tenim tantes que no podem anar més ràpid, disculpa si arriba molt tard la resposta.
Amb 14 anys els pits encara canviaran, no pateixis, el teu cos encara està en procés de canvi fins arribar a la seva forma adulta.
Per les estries podries anar a un dermatòleg per a que et recepti una crema o anar a la farmàcia i demanar que et recomanin una crema per a les estries dels pits. Quan perdem o guanyem pes molt ràpid és normal que la pell quedi marcada, en aquest cas amb estries, ja que si el canvi és molt brusc la pell s'ha d'estirar o arronsar massa ràpid.
Per a millorar el to dels pits podries exercitar la musculatura pectoral amb exercici físic al gimnàs, un entrenador et pot indicar millor quins exercicis són els millors per a treballar els pectorals.
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL