Falta de sexe
Hola adolescents. Soc un noi de 19 anys i el cas es que estic preocupat ja que encara soc verge.
Tinc ganes de fer-ho amb una noia per saber el que es sent, pero pel que es veu avui en dia l'únic que importa es el fisic i ningú es fixa en el cor.
Em masturbo molt i tal pero ja no puc mes i neccesito fer-ho.
Gràcies, sou els millors.
Mariona Busto

Hola adri!
És normal que tinguis ganes d'experimentar i de fer-ho, i que la teva curiositat per la sexualitat augmenti!
No passa res per tenir 19 anys i ser verge, com tu hi ha moltíssima gent! I és important no fer les coses perquè toca o perquè la resta ja ho ha fet. És important trobar la persona amb qui fer-ho, que t'hi sentis a gust, que hi hagi confiança, etc. Tot això requereix temps i sentir-se preparat per fer un pas tan important. Així doncs, pren-t'ho amb calma perquè quan menys t'ho esperis passarà.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat