dubte
Bones, et volia comentar un dubte que tinc. M'he masturbat molts cops però mai se si he arribat a l'orgasme ja que no ho puc comparar amb res. Ja he experimentat amb el meu cos, he probat en diferents punts, i si, sento una mica de plaer però la veritat és que res en especial, unes pessigolletes i ja. Se que és difícil que puguis dir-me si això és sentir un orgasme però aquest és el meu dubte, no sé si això és un orgasme. Jo el que m'imagino és que mentre et masturbes i et sents mb i després arribes a un punt que de cop sents un plaer total i un descans, però a mi no em passa això, sento una mica plaer quan estic fen-t'ho, i quan crec que he d'arribar a l'orgasme, s'acaba, m'algrat seguir fent el mateix i accelerant el ritme. No se si és algo a destacar però em masturbo només amb el clitoris, fer dits no em va. Se que no és res greu però no ho sé, m'agradaria que em donessis la teva opinió.
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola  MrsButerflygirl!
Com molt bé expliques, només tu pots saber si hi has arribat o no, ja que és una sensació subjectiva que només tu pots sentir i saber si l'has tingut o no. Pensa que l'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals.
Recorda que l'objectiu de masturbar-se o de mantenir relacions sexuals hauria de ser passar-s'ho bé, i no pas arribar a l'orgasme. L'orgasme hauria de ser la conseqüència, però no l'objectiu com a tal, ja que si no centrem la nostra atenció única i exclusivament a això i segurament l'orgasme no arribi a produir-se!
No oblidis que el nostre cap és el nostre òrgan sexual per excel·lència, per tant, no només és important estimular-nos el clítoris i la resta del cos, sinó que estiguem concentrades i connectades amb allò que estem fent, amb allò que ens excita i ens dóna plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat