Primer vegada i consultes generals
Hola,
Ja fa temps que estic sortint amb un noi més gran k jo, ell aquest any en fa 20 I jo en faré 16. Portem casi 1 any junts i soc verge. Ell en cap moment mha insinuat res sobre fer coses més íntimes. I es una cosa que m'estranya molt tenint en compte la seva edat.
Si sóc sincera ja fa un temps que la idea de fer un pas més amb ell se'm ronda pel cap, però nose com treure el tema o com fer que sorgeixi. Quan estic amb ell soc molt tímida i tot i que hi ha confiança aquest tema m'incomoda molt. Se que segurament quan sorgeixi oportunitat el mes probable és que ho acaben fent ( que ja m'agradaria ) però vaig completament a les fosques amb aquest tema.
Consulta:
Es normal k amb tot aquest temps l'única cosa k ha passa't es un intent de ficar me els dits?
Com puc comentari o insinuar-li d'una manera suau o discreta k vui tenir relacions amb ella?
Concell o advertències de noves experiències ( en plan si fa mal, si es agradable... esk nose si com fer una paj* i menys encara com colocam a lhora de fer - ho
Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola !?!
Segurament el que està fent és respectant els teus ritmes i també els seus.
Com saps és molt important que hi hagi confiança i que es pugui parlar de tot, inclús de sexe. És important fer-ho perquè no hi hagi mals entesos, perquè pugueu saber en quin punt esteu cada un, etc. Així doncs, et recomanem que en puguis parlar amb ell, sense vergonyes! És important també que no aneu directament a fer-ho si encara no heu fet cap pas més anteriorment. Jugueu, aneu a poc a poc, i que la cosa vagi sorgint de mica en mica.
Pensa que si no tens experiència, és normal que no sàpigues ni per on començar, ningú neix ensenyat! Per això és tan important que en parleu, i que aneu adaptant-vos al vostre ritme, que aneu descobrint-vos el cos mútuament sense presses ni pressions. Veureu que així tot funciona molt millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat