Masturbació en excés
Hola, em trobo que em masturbo cada dia ( a vegades 2 cops i tot ) em masturbo mirant porno a vegades hetero i a vegades homo. No se si es normal masturbar-se cada dia i tampoc si masturbar-se amb porno hetero i homo
Mariona Busto

Hola Michi!
Masturbar-se no té res de dolent, al contrari, t'aporta més coneixement sobre el teu cos i t'ajuda a descobrir més sobre la teva sexualitat.
Quan la masturbació és excessiva, és important parar-se i veure què està passant. Cal diferenciar quan hi ha molta masturbació perquè ens crida l'atenció, és un moment de descobriment, de sensacions molt agradables, d'excitació... de quan aquesta masturbació s'utilitza per abaixar l'angoixa, l'ansietat que podem estar sentint per una situació, pensament o sensació. Hem d'estar alerta si hi ha una pèrdua de control sobre la nostra conducta o si deixem de fer la nostra vida habitual per haver-nos de masturbar.
La pornografia (hetero o homo) té l'objectiu d'excitar a qui l'està mirant, per tant, és normal que quan ho miris t'excitis. De totes maneres, has de saber que la pornografia està dirigida a un públic major de 18 anys!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat