Dolor de mi noviaa !!
Holaa tengo 17 años mi novia tambieen, llevamos cinco mesees i desde el principio que practicamos sexo con penetracion, pero a ella en el momento de la penetracion siempre le causa doloor y no disfruta tanto como podria :/ es verdad que no practicamos sexo muy regluarmente porque vivimos lejos pero la verdad esque estamos preocupados, el dolor es al principio de la penetracion nunca podemos hacer una penetracion profunda, y siempree vamos muy muy despacio y dejo que sea ella cuando me diga el momentoo de iniciarla tambien destacar que cuando le hago un oral y se excita me cierrra los muslos involuntariamente y siempore se tensa cuando se excita aunque ella llega al orgasmo y tambien cabe destacar que eella tuvo un "problema " de agresion sexual hace dos años, pero estuvo un año con psicologos y ya ace un año que ha acabado la terapia. Solo añadir que ella llega al orgasmoo pero con unos coitos muy suavees y largoos ( 1 hora i cuarto de media) que a intervalos solo son roces. no se que haceer, ruego mantener dicrecion en el tema y que no sea publicado en la portada porfavor.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Afegeixo nota per a que els responsables d'Adolescents.cat no publiquin la teva consulta a la portada.
Pel que ens expliques sembla que la teva parella encara té algun símptoma com si potser no hagués superat del tot la situació abusiva que ens comentes, que tensi les cames, que la penetració sigui dolorosa (inclús amb 1h i quart de joc i estimulació).
La nostra recomanació és que en el moment en que hi hagi dolor freneu la penetració, el cos té molta memòria corporal i si sentim dolor rebutgem.
Per exemple, només farà falta que toquis el foc una vegada per a saber que fa mal i crema, no farà falta que ho facis més cops, o el soroll de les ungles rascant una pissarra d'escola, només farà falta que ho escoltis una vegada per a saber que allò és desagradable per a tu.
Amb el sexe i el dolor passa el mateix, que ella arribi a l'orgasme no es garantia que tingui superada la situació traumàtica. Si veieu que en un temps segueix tenint dolor en les relacions pot fer sessions a nivell fisioterapèutic per a veure si aquella situació va deixar una petjada fisiològica en forma de contractura en la musculatura del sòl pelvià, per exemple, et passo un enllaç
Us envio una abraçada ben forta! Té sort de tenir un noi al costat que li dona suport, que es preocupa i la recolza.
Helena Angel @HelenaAL