nose que fer!
hola! volia parla sobre lo meu i espero que m'ajudeu!.. Estic surtin amb un noi portem 5 mesos i ultimament ja no es el mateix veic comberses amb altres noies i veic que tonteja mol amb elles i les truca i tal.. i cuan li dic.. em diu que nomes son "amigues" i nose que fer.. nose si em manteix o si diu la vritat.. fa com una semana que l'evito per veure si em busca o es procupa per mi..pero no em va truca cap cop ni rees duran aquella semna!! nsesito ajudaa! nose que fer! :(
IESP

Hola believe20,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP, espero poder ajudar-te. El millor que pots fer en la situació en la que et trobes és ser sincera, parla amb ell i diga-li el que sents, i el que t'agradaria, m'explico: sovint les noies i les dones només ens queixem de les coses que no ens agraden o ens molesten però també és important saber dir què és el que t'agradaria, és a dir, no només queixar-te sinó també dir què vols.
Et fa sentir que no es preocupa per tu perquè no et truca ni res durant una setmana. Pregunta't què t'agradaria, per exemple: m'agradaria que cada dia em digués alguna cosa, o que em truques per dir-me bon dia o bona nit, etc....
Si el que vols ell t'ho vol donar, endavant, us entendreu! Si el que tu vols ell no està disposat a donar-ho la meva pregunta serà: vols estar amb algú que no mostra interès per tu?
L'únic consell que et podem donar és que no et valoris en funció a com et valoren els demés, valora't en funció a les teves capacitats i les teves virtuds, ningú te les podrà treure mai.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico