Algun consell?
Hola,
Doncs crec que estic molt prima.Medeixo 1'50 i peso 37k.Menjo força equilibrat i faig molt de esport.Però m'agradaria que em donessiu algun consell per engreixarme de cames sobre tot.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Per mantenir un pes saludable és important menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport habitualment, com ja fas. Recorda que el pes depèn també d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, per això a vegades hi ha persones primes que els costa engreixar encara que vulguin, com sembla ser el teu cas. Per això sempre diem que és molt important acceptar-nos tal i com som, perquè el físic depèn en bona part de la genètica. De totes maneres, si ets adolescent encara tens molts anys per davant pe a que el teu cos creixi i es desenvolupi treient formes més adultes, així que tingues paciència i ja veuràs com el teu cos es va desenvolupant. Molts petons!!