estic grassa:(
Tinc 14 anys i faig 1,65m peso 67 kg. Em veig molt grassa faig 1 dia de ball 1 h i 15 min, i si tinc temps dos dies d'elíptica. Veig a les altres noies de la meva edat i estan be i em sento malament. M'agrada menjar de tot sobretot pastes,xocolata, carn, peix, embotit algunes fruites i algunes verdures. Però prefereixo menjar pastes, xocolata, embotit per picar. La pasta també m'encanta i els iogurts però si tinc gana entre hores no em puc "resistir" a picar. I esque sé que estic grassa. Que puc fer. Em controla un metge el pes. Ajuda si us plau!!!
Merssi, petons a tothom :*
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments) i fer esport, habitualment, com ja fas. Per evitar el picoteig és important fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), ja que sovint picotegem perquè portem molta estona sense menjar res, o perquè l'últim àpat no va ser prou gran. Tampoc intentis "prohibir-te"la xocolata, l'embotit, les pastes.... Aquests aliments els podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia. Si te'ls intentes prohibir la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne més, així que dona't permís per menjar-los de tant en tant i gaudir-los, perquè ho pots fer perfectament. A part de tot això, no t'obsessionis amb el físic, és molt important basar la nostra autoestima en altres coses que no siguin el físic, com la personalitat, les coses que fem, com ens comportem amb els altres, els nostres valors, etc. Motls petons!!