QUE FAIG?
Hola Adolescents, em dic Clara i tinc 15 anys. La meva millor no esta passant per un bon moment, de fet, pel pitjor de la seva vida. Fa dos anys se l'hi va morir la mare d'un càncer i ara ha mort la seva tieta del mateix. Esta molt deprimida i diu que tot es una merda. Ella en realitat es super vital i riallera i no m'agrada veure-la així. Que puc fer per animar-la? Tinc por que faci una bestiesa ja que diu que res no te sentit.
Siusplau ajudeu-me! Moltes gràcies per llegir la meva consulta :)
Sara Bujalance

Hola Clara! Moltes gràcies a tu per compartir amb mi la teva preocupació, demostres ser molt bona amiga volent ajudar a la teva amiga. Pensa que és normal que estigui trista, fa dos anys es va morir la seva mare i ara fa poc una tieta, que estigui trista és natural ja que ha perdut a dos persones molt importants i està passant pel dol de les seves morts. El millor que pots fer per ajudar-la és fer-li costat, donar-li ànims i, en el cas de que veiessis que té pensament perillosos i t'espantessis de les coses que et diu, hauries de parlar amb algú de la seva família, el seu pare, germans, avis... per alertar-los del que et fa por. Si és una amiga de l'escola, també podries parlar-ho amb algun professor. Espero haver-te pogut ajudar. Molts petons!!