MOLT URGENT
Hola, tinc 16 anys, he fet l'acte sexual moltissimes vegades, abans estaba amb una noia i ho feiem durant moltissimes hores, he estat fins a. 3:30 hores fent—ho, ara desa de fa uns dies, uns 10 dies mes o menys, ja no m'aixeco erecte com abans, si intento erectar—me, no s'em posa dura del tot i al principi del penis, el cos cavernos esta molt tou, i amb prou feina aguanto 2 minuts amb el penis en aquest estat, que amb prou feina se li pot dir erecció. Sempre he sigut un noi molt actiu sexualment, i que aguantaba moltissim, ara no se que fer, estic angoixat i necessito sentir—me "home". Necesito recuperar la meva erecció y mantenir relacions sexuals.
Mariona Busto

Hola Heisenberg!
3:30 hores amb una erecció i penetrant sense parar? Això és una barbaritat... i has de saber que normalment les relacions sexuals i l'erecció tenen una durada molt més curta. Per tant, és important ajustar les expectatives i recordar que no és tan important el temps, com que ens ho passem bé mentre dura.
Pensa que si quan vas a tenir relacions sexuals estàs més pendent de l'erecció i el temps, que de passar-t'ho bé, segurament l'erecció no es doni o si es produeix, sol ser menys intensa i fàcilment la perds. Per tant, canvi de xip! L'objectiu de mantenir relacions sexuals ha de ser passar-s'ho bé, i la conseqüència serà l'erecció!
De totes maneres, si observes que l'erecció ha desaparegut del tot, no apareix de forma espontània als matins, etc., sempre recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar si tot està funcionant correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat