Dubtes sobre la masturbació
Hola bones!!
Tinc un dubte,i es el següent:
El cas es que jo amb el meu novio ja em tingut relacions sexuals (nomes dos cops) i dits m'ha posat mes d'una vegada,el cas es que l'altre dia em vaig voler masturbar jo a casa i no vaig sentir plaer,osigui, si que sentia la sensacio que es sent, pero no vaig arribar a l'orgasme i crec que no em vaig correr,perwue quan em vaig treure els dits tenia com a fluxe pero nose si aixo vol dir que em vaig correr o no. Els dubtes que tinc son: es normal que marturbant-me jo sola no arribi a l'orgssme? I quan es suposo que et cors,que es el que surt de la vagina?
Moltes gacies per la vostra ajuda,una abraçada!!
Mariona Busto

Hola Helene34!
És normal que si mai t'has masturbat abans, hagis d'aprendre com fer-ho per trobar aquella estimulació que t'agradi i et permeti arribar fins a l'orgasme. Així que tranquil·la, perquè és completament normal que si és el primer cop, no hagis arribat. Recorda que el clítoris (situat a la part externa de la vagina) és la zona més sensible i la seva funció és donar plaer, per tant, moltes vegades no cal introduir res dins la vagina per arribar a l'orgasme!
Quan una noia arriba a l'orgasme sent una explosió de plaer, unes petites contraccions plaents a la zona vaginal, i no cal que expulsi res a través de la vagina. Sí que pots notar que hi ha més flux vaginal o que estàs més mullada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat