Ho hem intentat ja dos cops
hola sóc una noia de 16 anys i ja porto 2 anys amb el meu novio, fa 4 mesos vam provar de tenir relacions sexuals, els dos estavem molt tranquils pero a la minima ja em feia mal, i vam parar. Al cap de poques setmanes ho vam tornar a intentar i va passar el mateix. Ara ja fa molt que no ho intentem fer, i tinc por de que a la que ho intentem torni a passar el mateix...
Mariona Busto

Hola PILI!
Si anem amb molta por, segurament estiguis tensa, i encara que no t'ho sembli la teva musculatura vaginal també es tensarà dificultat la penetració o fent que aquesta sigui dolorosa. Per tant, és molt important que aneu amb calma i tranquil·litat.
La nostra recomanació és que no aneu directament a la penetració. Jugueu molt abans, doneu-li temps al vostre cos perquè s'exciti, i no vulgueu córrer. És important també que hi hagi força lubricació vaginal, així la penetració serà més fàcil. Si ho intenteu i veieu que fa mal, pareu i seguiu amb un altre joc (masturbació, sexe oral...), per provar-ho una miqueta més endavant. Recordeu que us ho heu de passar bé!
Si tot i així veieu que no hi ha manera i et fa molt mal, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament i amb un fisioterapeuta de sòl pelvià.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat