Ja nose què fer...Per què no dòna el pas?
Hola adolescents, em pasa el següent, jo porto com cosa de dos messos parlant amb un noi i que pfff... Es un noi increíble, però el que passa és que sé que a ell li agrado perquè una amiga va parlar amb ell i li va dir que li agradava molt i tot i també li va dir al seus amics i ells m'ho van dir a mi xD, però el que passa és que hi ha vegades que em diu coses molt maques però després canvïa de tema totalment, és un noi que no es gaire de cursi i no li costa expressar els seus sentiments, però vull que em digui d'una vegda ja el que sent per a mi i que em digui coses maques, ho he intentat toooot, però res, els seus amics ja em van advertir que era molt tímid amb mi i que li feia molta vergonya die'm-ho, però, necessito que m'ho digui JA, tenim una confiança increíble, de debò, però ja no se que fer...
Mariona Busto

Hola Maicalove26!
I per què no dónes tu el pas? Segurament la seva timidesa el bloquegen i li impedeixen fer el pas i dir-te el que sent, però si tu tens tan clar i saps del cert que li agrades i que li agradaria tenir alguna cosa amb tu, posa-li fàcil, per exemple, treu-li el tema, llança-li alguna indirecta, o parla dels teus sentiments! Què et sembla? Sabem que no és fàcil atrevir-se a fer-ho, i probablement prefereixes que sigui ell espontàniament, però no podem forçar ni obligar a ningú a expressar allò que sent, segurament vol tenir-ho més clar i trobar el bon moment!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat