Em surt sang, es per l'himen?
Hola! Ultimament estic molt preocupada, perque m'he fixat que sempre que mantinc relacions sexuals, em surt sang. Sempre he pensat que es perque el meu novio al ferme dits em fa alguna petita ferida, pero ja son uns quants els cops que passa i estic començant a preocuparme. Teniu alguna idea de que pot ser. Ja se que hauria d'anar al metge per assegurar'm-en, pero tampoc hi vull anar per algo que despres no sigui res. Es comu que passi? Creieu que es greu? Graaacies! Una abraçada
Mariona Busto

Hola Castanyaa!
El sagnat durant les primeres relacions sexuals pot ser degut al trencament de l'himen, i per tant estaria tot dins la normalitat. De totes maneres, no sabem quan fa que això et passa, però si fa temps i sempre que mantens relacions sexuals, o que hi ha masturbació, després hi ha sagnat, el millor que pots fer és anar al metge perquè pugui valorar-ho i dir-te si tot està correctament. Pensa que si finalment no és res, millor que millor! Et quedaràs més tranquil·la i podràs seguir gaudint de la teva sexualitat sense haver-te de preocupar per això.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat