Mètodes per cremar grassa del glutis
Bona tarda! No sé si em podràs respondre a la pregunta... però m'agradaria saber què s'ha de fer per perdre grassa del glutis. Tinc 18 anys, i fa uns anys vaig començar a notar que se m'acomulava més grassa a la zona del cul i una mica a la part superior de les cuixes. Voldria que em donessis alguns trucs per perdre'n!
PD; també tinc una mica d'estries, però no es veuen gaire... Ja sé que no es poden borrar, però per a no arribar a tenir-ne més em fico crema hidratan quasi cada dia.
Moltes gràcies!
Noemí.
Sara Bujalance

Hola Noemí! Això que expliques del greix a les cames i el cul és absolutament normal. El cos de la dona és així. Ser dona implica tenir pits i caderes rodones, amples, que acumulen més greix. Això és així pel fet de tenir més hormones femenines i pel fet de tenir un cos dissenyat per mantenir un embaràs, parir i alimentar una criatura. Tenir greix a les caderes i el cul és tan normal en la dona com ho és en el home tenir barba i pèl al cos. Pensa que els anuncis, i a la TV en general, hi ha mooooolt de photoshop que esborra la cel·lulitis, el greix i retoca la forma del cos (i treu les arrugues, els petits defectes...). Tot i així, el que podem fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. L'esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé per estar en forma, i esports com anar en bici t'ajudaran a treballar especialment les cames i el cul. Pel que fa a les estries, ja fas el millor que pots fer: posar-te crema hidratant. Molts petons!!