Estic molt preocupada! 3
Hola!
Fa aproximadament un mes vaig perdre la virginitat amb el meu nòvio, porto amb ell més d'un any. El cas és que la penetració no em dóna cap plaer, ni cap mal. Per mi això és una frustació, ja que abans de decidir perdre-la hem fet sexe oral i ens hem masturbat i això sí que em donava plaer. A més, molts cops he hagut de fingir l'orgasme. Una altra frustació per mi és que ell triga massa en arribar a l'orgasme, quan dic massa em refereixo a una hora i pico, i jo, ja que no sento cap plaer, em canso. Quan, perdó per l'expressió, fem la posició del "perrito", em fa un mal insoportable al ronyó i el mal augmenta quan el seu pene arriba més profund. Ara anem a l'altra part, després de la meva primera vegada quan vaig a pixar em fa molt mal i sempre tinc moltes ganes de pixar, em vaig per una prova d'orina i em van dir que no tenia res. Però em segueix fent molt mal i estic preocupada. Ahir a la nit vam tenir relacions, sense preservatiu, ja se que està malament, i quan m'he aixecat aquest matí em cremava literalment la vagina, MOLTÍSSIM, era un dolor insoportable que m'ha durat unes 4h, ara ja no sento res. En conclusió, perquè m'he enrollat massa, un resum dels meus dubtes;
- Per què no sento res quan tinc relacions sexuals?
- Per què ell triga tant en arribar a l'orgasme? (perquè jo sempre fingiexo que m'agrada, no és perquè no està excitat)
- Per què quan fem el perrito em fa mal.
- Per què em fa mal al pixar i avui m'ha cremat la vagina.
Moltes gràcies! Un petó
Mariona Busto

Hola slou0906!
Anem per parts:
- Per què no sento res quan tinc relacions sexuals? Heu provat d'estimular el clítoris directa o indirectament? Pensa que el clítoris és la zona més sensible, plena de terminacions nervioses, i si l'estimulem mentre estem practicant la penetració, podem tenir sensacions molt plaents. Podeu provar-ho a veure si la cosa millora.
- Per què ell triga tant en arribar a l'orgasme? (perquè jo sempre fingiexo que m'agrada, no és perquè no està excitat). Doncs pot ser que siguin els nervis i les ganes de "quedar bé", que facin que estigueu més pendents del temps, de no acabar massa ràpid, de no fer-te mal, etc. que pot fer que li costi arribar a l'orgasme. La nostra recomanació és que us centreu a passar-vos-ho bé. No limiteu el joc sexual a la penetració, no cal! Si gaudeixes molt amb el sexe oral i la masturbació, jugueu també a això i combineu-ho amb la penetració!
- Per què quan fem el perrito em fa mal. Si et fa mal, canvieu de postura! Si no és impossible que us ho passeu bé. Segurament et fa mal perquè amb aquesta posició la penetració sol ser molt profunda i el penis deu impactar directament contra el coll de l'úter, i això fa molt mal. Si voleu seguir practicant aquesta postura, intenteu que la penetració no sigui tan profunda, aneu més a poc a poc perquè no et faci mal.
- Per què em fa mal al pixar i avui m'ha cremat la vaginaDoncs et recomanem que tornis a anar al metge. Els símptomes que expliques són els típics d'una infecció d'orina, però com nosaltres no som metges, no t'ho pensis més i vés al metge per mirar-ho de nou.
Per últim, no podem passar per alt el tema de mantenir relacions sexuals sense preservatiu! Recorda que fent-ho així assumir el risc d'un embaràs no desitjat i també del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS), per tant, millor fer servir sempre el preservatiu, d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable! Us estalviareu molts mals de cap!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat