Indecisió
Hola! Tinc un problema, fa poc vaig sortir de festa amb els companys de pis, quan vem arribar a casa em va demanar si volia dormir amb ell i vaig acceptar i vem acabar fent-ho. Ell sempre ha sigut molt atent amb mi, sempre miravem pelicules junts i sols. Sempre ha sigut molt divertit amb mi. No hem parlat sobre el que va passar i no crec que ho fem però sento coses per ell i nose si per ell només va ser un "calenton" o si també podria sentir algo per mi... Què opines? Creus que li podria agradar? Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És difícil opinar sobre els sentiment d'una altre persona, el millor és que ho parleu, no és fàcil però ell és l'única persona que et pot contestar si li agrades o no, i si el que va passar va ser només el "calenton" o es troba en la mateixa situació que tu.
Per tant, t'animem a que t'omplis de valentia i treguis el tema d'aquell dia, què va significar per ell? què va significar per tu? ha canviat en algo la vostre relació? Etc... i en parleu!
Espero haver-te ajudat,
T'envio una abraçada ben forta i ànims!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat