Ereccio dura i tamany!!!!!!!!!!!!
Quan tinc una ereccio el penis no es posa erecte en un angle de 90 graus com a totom el meu apunta amunt i tinc por de que hagi de practicar sexe no pugui per que em fa mal quan la poso recte (no es mal pero molestia) Que puc fer per qe s'empalmi als 90 graus?
16 cm erecte es petita?
Mariona Busto

Hola paueti!
Com molt bé dius, la majoria de penis en erecció no estan en un angle de 90 graus. Per tant, segurament la teva inclinació cap amunt és completament normal. Intenta no anticipar el que passarà, quan arribi el moment de mantenir relacions sexuals ja veuràs si hi ha alguna dificultat a l'hora de penetrar, perquè potser no en tens cap. Si aparegués algun problema o dificultat, mal o molèstia, la recomanació és anar al metge perquè pugui valorar-ho!
Per últim, 16 cm en erecció no és un penis que es consideri petit!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat