Masturbacació
Avui m'he masturbat per primera vegada i no he sentit res, no m'ha sortit cap orgasme ni res. M'he masturbat mirant porno i no he sentit res.
Em podríeu donar alguns consells per axitar-me quan em masturbi i indicacions de com es fa??
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola Heyy!
No sabem si ets un noi o una noia... per tant, les indicacions varien una mica en cada cas. El més important de tot, no oblidar que l'objectiu és passar-s'ho bé i la conseqüència d'estar passant-s'ho bé podrà ser l'orgasme! Pensa també que és normal que la primera vegada no surti com un s'espera. Així que paciència, dóna't temps per anar coneixent millor el teu cos i el que t'agrada.
Recorda que el gran òrgan sexual és el nostre cap, en què pensem quan ens estem masturbant és molt important! Connectar amb les sensacions que estem experimentant, amb allò que ens excita i ens produeix plaer, etc. Si no sabem què ens excita, donem-nos temps per anar-ho descobrint!
Per últim, la pornografia està dirigida a un públic major de 18 anys. Has de tenir present que el que normalment es mostra en aquestes pel·lícules sol allunyar-se bastant de la realitat. Així doncs, pots provar de fer-ho fent servir la teva imaginació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat