dubtes variis
Hola, tinc 16 anys i fa dos setmanes que hem veig amb un noi de 24, la veritat es que jo semblo mes gran, sempre m'ho han dit i la veritat es que sempre surto amb gent mes gran i els meus amics son mes grans aixi que em comporto com tals. El fet es que treballem junts i al jefe no li molaria gens que estiguesim junts aixi que ho hem de mantenir en secret, pero crec que ja hi ha algun dels companys que començen a sospitar algo... Nose si la estic cagant o que, amb ell hem pactat que si les coses es foten complicades ho deixarem... El problema es que nose si estic fent be o que... despres en el tema sexe, jo ja ho he fet mes d'un cop i cap problema, pero amb ell tansols una vegada i vaig notar com que els meus pels dels genitals sobraven un xic, es normal anar depilada totalment, quan algu es depila que es depila? quina part? merci estic feta un lio, ens portem molt be i m'ho passo genial amb ell es ideal, riem molt i em fa por el que pugui passar a la feina per altra part, si la liessim els dos eixariem de currar i ademes ens encanta en el que currem... nose es complicat ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amor i feina, tema complicat... Això ja té a veure amb els pactes que feu com a parella, si us satisfà la proposta de deixar-ho si la cosa es complica i deixar la feina, endavant, sempre tenint present que la feina perilla si seguiu amb aquesta relació, però cada persona aposta pel que vol i si funciona, potser és la solució, depèn de les prioritats de cadascun de vosaltres.
Pel que fa als pels dels genitals, no t'has de depilar si no vols. Normalment les dones es rasuren la línia del banyador i es retallen els pels si són molt llargs, també pots depilar-te estil brasileny, que és tot fora menys una mica de pèl just en el monte de venus, o depilar-ho tot, però quedarà una imatge molt infantil dels teus genitals. Ara bé, si tu no et vols depilar ningú, repeteixo NINGÚ pot dir-te que ho facis.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL