Es normal que amb tretze anys casa dia em faci una "paja"? I si de vegades mentre me les faig miro porno, seria normal?
En primer lloc, voldria felicitar al equip dadolescents. Cat per el seu gran treball. Desde que va sortir he pogut saber coses que no hauria prwguntat a ningu en ma Vida. K estic molt agraït!!!! 😁
Doncs Ara ja fara dies que me acostumat a ferme panes. I tambe de mirar porno, per calentarme. Doncs magradaria saber AI pass res si ho faig I si es normal, qu mes persones ho fan aixo.
Graciesss adolescentsssss.cat!!! 🙏🙌💜
Mariona Busto

Hola Gerard!
La masturbació és completament normal, ens ajuda a conèixer millor el nostre cos, i que la teva curiositat per la sexualitat augmenti a l'adolescència, també! Així que tranquil.
Pel que fa a la pornografia, és normal que quan la miris t'excitis, ja que el seu objectiu és precisament aquest. De totes maneres, la pornografia està dirigida a un públic major de 18 anys! Has de tenir present que són pel·lícules de ficció, i per tant, el que mostren sol allunyar-se bastant de la realitat. Pots provar o busca altres maneres d'excitar-te, per exemple, fent servir la teva imaginació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat