Em preocupa molt
M'agrada molt el meu millor amic i jo no se si li agrado a ell pero em preocupa que cada cop q estic amb ell i em va a Fer un peto aprop dels llavis jo li poso la galta pq em poso molt nerviosa... A part daixo se'm sequen molt els llavis i no crec q em pogues liar amb ell mai aixi. Ell tambe es bastant timid en aquest sentit i aixi mai avancem pero em veig incapaç... No se que fer...
Mariona Busto

Hola Jo!
Pren-t'ho amb calma i intenta gaudir de les estones que esteu junts! Si és el teu millor amic, entenem que entre vosaltres hi ha molta confiança, oi? Doncs tranquil·la!
Nosaltres no podem saber si li agrades o no, això només pot saber-ho ell. Però si ens expliques que et fa petons a prop dels llavis, segurament t'està volent dir alguna cosa. Si tu encara no et sents preparada per parlar-ne amb ell o per quedar-te "quieta" quan et vol fer un petó, no passa res, dóna't temps!
Pensa que si tots dos sou tímids, és normal que aneu una mica més a poc a poc, però el més important és que pugueu gaudir d'aquests moments i que no us angoixin.
Per últim, si estàs nerviosa quan estàs amb ell, se't pot assecar la boca dels mateixos nervis. Porta sempre algun caramel que t'ajudi a sentir-te més còmode!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat