1
Hooola! Sóc la Sara!
Com puc oblidar a la persona que ''m'agrada'''? Ja que em recorda a ell moltes coses. Intento anar oblidant-lo ja que ell crec que fa el mateix ja que té nòvia i això. Nose si m'oblida, espero que no... Potser quan ho deixi amb la seva nòvia podré tornar a tenir algo amb ell perquè m'agrada i liar-me amb ell bufff, em posa i m'agrada molt la veritat! :)
Llbaors: com oblidar-lo? Ja que moooltes coses em recorden a ell.
-Una canço que em recorda molt a ell ja que sempre posa frases d'aquella cançó a instagram ( jo no la poso però clar sona a la radio...)
-Cada cop que veig a amics seus... (impossible evitar-los jaja)
-Quan el veig en fotos
-Quan el veig pel carrer...
Esque és impossible oblidar-lo... Nose que fer perquè sé que no el puc tenir perquè té nòvia i em fa mal això.
Mariona Busto

Hola Sara!
No és fàcil, ho sabem, però intenta estar poc pendent d'ell, del que t'expliquin sobre ell, i si el vols oblidar, la millor manera és no tenir-hi contacte: ni per missatges, ni per Instagram, ni per Facebook, ni parlar o quedar amb ell...
És complicat, però si vols oblidar-lo, és el millor. Intenta fer coses que et diverteixin i que et facin somriure i estar millor! Si sona la vostra cançó, canvia d'emissora, protegeix-te per no patir! Pensa que si té parella, has d'acceptar-ho i respectar-ho! No te'n queda una altra! Ànims!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat