masturbació....
Hola, m'encanta mesturbarme però no arribo al orgasme i no trobo els clítoris on estan?
Que puc fer servir de vibrador ? (Jo faig servir una cosa per fer massatges al cap que és con un plastic estrany i que vibra.)
I per ultim, passa res si em masturbo 2 vegades al dia?
Mariona Busto

Hola!
Doncs et recomanem que agafis un mirallet i observis amb deteniment els teus genitals! Has localitzat cada una de les parts?
Com saps el clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar plaer, però has d'anar trobant de quina manera t'agrada estimular-te. Hi ha noies que prefereixen l'estimulació directa, però en canvi a altres els hi resulta molest i prefereixen acaronar-lo pels voltants, fent pressió, etc.
No oblidis, però, que el gran òrgan sexual és el nostre cap! Per tant, tan important és estimular-se correctament i conèixer el nostre cos, com saber connectar amb allò que estem fent, amb pensaments eròtics i que ens ajudin a excitar-nos, etc. De mica en mica, i des de la curiositat aniràs coneixent-te millor!
Com a vibrador, sempre recomanem que es facin servir objectes dissenyats expressament per aquesta finalitat. Com saps, si ets menor d'edat, no pots obtenir-ne, ja que els establiments on els venen són per majors de 18 anys. Si fas servir altres objectes, vés amb compte de no fer-te mal i amb el tema higiene per no agafar cap infecció.
Per últim, no passa res si et masturbes dues vegades al dia, si ho fas perquè vols i no t'impedeix portar la teva vida amb normalitat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat