LA REGLA
hi han cops que quan vaig al lavabo embruto les calçetes amb un líquid blanc, que si aquest líquid és recent és enganxifós i quan passa un rato s'asseca. Que és? Per què passa? Com es pot solucionar?
Mariona Busto

Hola star002!
Doncs segurament es tracti de flux vaginal i és completament normal que hi sigui! La lubricació vaginal està sempre present, ajuda a mantenir la nostra vagina i vulva netes i la protegeix de possibles infeccions. Observaràs que hi ha moments del cicle on la quantitat de flux vaginal és més evident, hi ha més quantitat, com per exemple quan estem en el període d'ovulació.
De totes maneres, si observes que aquest líquid blanc fa mala olor, té una textura diferent, o sents molèsties o picors a la vulva, sempre hem d'anar al metge per valorar que no hi hagi alguna infecció.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat