HOMOSEXUALITAT REPRIMIDA???? URGEEENNNTTT!!!!!!!!!!
Hola, soc noia i tinc 19 anys.
Tinc una consulta, que em te bastant preocupada i desesperada al mateix temps,
Fa uns dos anys, que vaig estar molt enamorada de una noia, però era un amor impossible, perque a ella li agraden els nois i bueno, vaig estar un any i mitj que no podia oblidar-la encara que feia tot el possible.
Ara be el que realment em preocupa mès, ES que ja nose si sòc lesbi, perque sempre dieu que l'orientació sexual es defineix de qui ens enamorem, com he dit abans, he estat enamorada de una noia, ho soc?
Una altre cosa, es que la majoria de somnis que tinc, son somnis humits amb noies, vull dir de tenir relacions sexuals, liar, tocaments, que veig a una noia i vaig cap a ella, etc.
Cada dia penso que sóc realment i necessito definir-me, perque és una angoixa per mi i no vull continuar aixi de preocupada.
PD: Pero dins meu hi ha alguna cosa meva que em diu que ho soc, pero m'ho nego per por i nose que fer per acceptar-mo i ser feliç i surtir de l'armari.
Moltes gràcies per respondrem i us estimu adolescents.
Mariona Busto

Hola algrimguti!
És normal que vulguis definir-te i saber quina orientació sexual tens, però intenta no atabalar-te i deixar les etiquetes de banda. Dóna't més temps per anar descobrint si realment t'enamores i sents atracció per les noies, de mica en mica ho aniràs tenint més clar i podràs anar definint-te millor.
Et recomanem molt que segueixis a la nostra companya Paula Alcaide (https://www.palcaide.com/
">
)  , ella és psicòloga i està especialitzada en dones lesbianes i bisexuals. Llegeix algun dels seus articles del blog, mira algun dels seus vídeos, etc. potser pot ajudar-te a veure més clar en quin punt estàs.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat