SENSE PROTECCIÓ
Bon dia! I abans de tot gràcies per respondre.
Voldria explicar la meva situació. Fa poc, unes 2 setmanes, vaig perdre la virginitat per primer cop i va ser sense condó. Ell en sap del tema així que hi vaig confiar. La cosa esta en que ahir vaig tornar-ho a fer, i un altre cop sense protecció. Li vaig dir dos cops que vigilés i hem va dir que si, pero clar jo em trobo en que encara no tinc la experiencia suficient i no se ben be si esta fem la marcha atrás be o no, lo únic que noto es que el llit esta tot mullat. Asobre la app que tinc de regulador de regla posa que ara estic amb periode de fertilitat!!!😱😱 Se que el primer cop que ho fas pot retrasar-se mes la regla, pero tinc por de que pugui passar alguna cosa.😩😩😩
Gràcies pels vostres consells!!
Mariona Busto

Hola n!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu (o un altre mètode anticonceptiu) hi ha risc d'embaràs! Encara que ell et digui que controla (i tu consideris que ell en sap del tema), has de saber que els nois abans d'ejacular alliberen líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant, hi pot haver risc d'embaràs!
Així doncs, si  t'havia de venir la regla, i no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho. I et recomanem que SEMPRE facis servir preservatiu, així podràs gaudir de la teva sexualitat de forma sana i responsable, evitant un embaràs no desitjat i el contagi de qualsevol infecció de transmissió sexual (ITS).
Per últim, que el primer cop que ho fas pot retardar-se la regla, és un mite!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat