Primer cop...
Ajudaaaaaaaaa!!!!!
Sempre vaig molt calenta i he tingut molts novios pero soc verge perque cap dels novios que he tingut m'agradaven tansols sortia amb ells per presumir i perque com ja he dit vaig molt calenta i m'encanta morreja amb llengua i tot i que els altres nois o veigin. Total que no o he fet mai ( bueno amb un vam fer sexe oral pero bueno )
Ara que tinc un novio de veritat que m'agrada i jo li agrado ma demanat si volia follar i li ha dit que si emocionada i em quedat dema a la nit a casa sesva...
Mo ha demanat perque creu que no soc verge pero... de follar no o he fet mai.....
A mes tinc moltes ganes de follar i com que vaig molt calenta pos li vull menjar xupar i tot el que calgui perque em dona un morbo impresionan....
M'agradaria que responguesiu a les preguntes que us vull fer:
1:Jo a sobre o ell a sobre?
2:Com li xupo?
3:Vestits o despullats?
4:Postures?
5:Em fara mal?
6:Com es posa el condo?
7:Fem servir durex?
8:He de fer algu per la vagina avans de follar?
Gracies sou els millors pero siusplau raaaaaapiiiiiddddd🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mariona Busto

Hola Anonim!
Responem als teus dubtes per ordre:
1. Doncs com vosaltres preferiu i us sentiu més còmodes. Si ell està a sobre, serà ell qui portarà el ritme i podrà graduar la profunditat de la penetració, en canvi si tu estàs a sobre, tindràs tu més control sobre la penetració.
2. És important que ho facis si realment et ve de gust fer-ho. Per saber com fer-ho, és important que en parlis amb ell i que t'indiqui ell com li agrada, quin ritme i intensitat has de seguir. Has d'anar coneixent-lo per saber què li agrada i com li agrada. Important, anar a poc a poc i amb delicadesa, que sigui ell que t'indiqui el ritme i la velocitat. Recordeu fer servir algun mètode de barrera (preservatiu) per evitar el contagi d'alguna Infecció de Transmissió Sexual (ITS).
3. És decisió vostra! Com vosaltres us sentiu còmodes, però recordeu que per fer un pas tan important com mantenir relacions sexuals, és important tenir confiança en la persona i per poder mostrar el cos nu sense vergonyes.
4. Si esteu començant, és millor anar per postures fàcils que us permetin estar relaxats i concentrats a passar-vos-ho bé. Ell a sobre o tu a sobre, són les que més habitualment es fan les primeres vegades. Però sou vosaltres que heu d'anar decidint quines voleu practicar!
5. Doncs no té per què. Hi ha noies que descriuen que la primera vegada els hi fa mal, en canvi d'altres que diuen que no. El que és important, i segur que facilita les coses, és que estigueu tranquils, relaxats, sense possibles interrupcions, etc. tot plegat us ajudarà a que els cossos vagis excitant-se, que hi hagi prou lubricació perquè la penetració sigui més fàcil.
6. En el següent enllaç trobaràs com fer-ho: http://www.adolescents.cat/noticia/10092/cal/posar/condo
">
7. Qualsevol marca que estigui homologada serveix! Compreu-los en establiments autoritzats i feu-los servir correctament.
8. No, no has de fer res!
Esperem haver respost tots els teus dubtes! Si n'ha quedat algun més, no dubtis en escriure'ns de nou!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat