MASTURBACIÓ
El meu novio i jo hem estat parlant i ell li va fer dits a la seva ex pero jo mai he masturbat a un noi i tinc por de que si sorgeix alguna cosa no saber com fer-ho...
He estat parlant amb dos amics de confiaça però sol me confós més...
Ajudeu-me si us plau.
Gràcies per tot
Mariona Busto

Hola love.is.love!
Recorda que és molt important que tinguem confiança amb la nostra parella, i per tant, pots explicar-li que no tens experiència i no saps com fer-ho! Pensa que ningú neix ensenyat i per tant és completament normal que no sàpigues ni com començar!
El que et pot ajudar molt és que li preguntis directament a ell què li agrada i com li agrada. Que t'ajudi, que et guiï i t'expliqui com s'ha de fer, i com li agrada a ell especialment.
Pensa que la masturbació masculina implica l'estimulació dels genitals del noi (i la resta del cos) amb l'objectiu de passar-s'ho bé i obtenir plaer. Has d'anar pujant i baixant la pell del penis, amb cura, adaptant el ritme i intensitat de l'estimulació al que el teu nòvio et vagi indicant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat